لیست بهترین متخصص ایمپلنت دندان

سمیرا قابلی 19 مهر 1403 0 comment

کلمات کلیدی: بهترین متخصص ایمپلنت دندان – بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران – متخصص ایمپلنت تهران – بهترین متخصص ایمپلنت ایران –– ایمپلنت دندان در تهران 

ایمپلنت دندان یکی از طبیعی ترین و بهترین روش ها برای جایگزین کردن دندان یا دندان ها از دست رفته است که توسط دندانپزشکان متخصص در این زمینه انجام می شود. ما در این صفحه لیست بهترین متخصص ایمپلنت دندان را که طبق نظر کاربران از صفحات مختلف جمع آوری کرده ایم را آورده ایم.

لیست 3 نفره بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

🟢 دکتر غلامرضا محمدی

دکتر محمدی نه تنها به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران بلکه به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت ایران (ایمپلنتولوژیست) نیز شناخته می شوند که تخصص خود را از سوئیس گرفته اند. دکتر محمدی عضو انجمن بین المللی جراحان ایمپلنتولوژی اشترومن (ITI) و عضو هیئت علمی آکادمی IAMDI خاورمیانه هستند. همچنین ایشان گواهینامه ایمپلنت از وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی را اخذ کرده اند.

آدرس مطب: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، نبش شمالغربی کردستان، پلاک 45، طبقه همکف


🟢 دکتر محسن عباسی

دکتر عباسی متخصص جراحی دهان، فک و صورت و ایمپلنتولوژیست هستند. دکتر عباسی مدرک تراماتولوژی فک و صورت از داووس سوئیس و همچنین عضو مرکز تحقیقات جراحی جمجمه و فک و صورت دانشگاه تهران و مدرس جراحی فک و صورت و جراحی ایمپلنت هستند.

آدرس مطب: تهران– زعفرانیه- خیابان مقدس اردبیلی- بین شیرین و ملکی – پلاک ۱۰۰- طبقه سوم- واحد ۳۰۳


🟢 دکتر محمدرضا باقری

دکتر باقری حدود 20 سال سابقه در حوزه دندانپزشکی دارند و به عنوان یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت و پروتزهای دندانی در تهران هستند. ایشان دارای مدرک پزشکی و تخصصی در زمینه دندانپزشکی از دانشگاه های برتر کشور بوده و در طول سال های فعالیت خود به پژوهش و آموزش در حوزه های پیشرفته دندانپزشکی پرداخته است و با بهره گیری از جدید ترین فناوری ها و روش های درمانی به بیماران خود خدماتی با کیفیت بالا ارائه می دهد.

آدرس مطب: تهران، خیابان ولنجک، نبش خیابان چهاردهم، پلاک 28 ساختمان وفا، طبقه چهارم، واحد 402


متخصص ایمپلنت چه دندانپزشکی است؟

به دلیل اینکه کاشت ایمپلنت دندان یک درمان تخصصی و حساس است برای دریافت نتیجه مثبت از این درمان حتما باید به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت دندان باشید. 

متخصص ایمپلنت دندان (ایمپلنتولوژیست) چندین سال از عمر خود را صرف یادگیری و افزایش دانش خود در زمینه ایمپلنت دندان کرده است و با یک دندانپزشک عمومی فرق دارد. 

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران یا هر شهر دیگری، دانش کافی در زمینه انواع خدمات ایمپلنت مانند جراحی دندان، پروتزهای دندانی و … دارد. همچنین این متخصص در صورتی که شرایط درمانی به خوبی پیش نرود، با اطلاعات و دانشی که دارد می تواند اوضاع را کنترل کند تا بیمار به نتیجه مطلوب از این درمان دست پیدا کند. 

البته دندانپزشکانی که 3 تخصصی که در ادامه می گوییم را هم داشته باشند، اجازه کاشت ایمپلنت دندان را دارند و به عنوان متخصص ایمپلنت دندان شناخته می شوند.

پریودنتیست (Periodontist)

پریودنتیست یا متخصص لثه، دندانپزشکی است که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات لثه و همچنین ساختارهای اطراف دندان تخصص و مهارت دارد. 

این متخصصان به دلیل شناخت و اطلاعات کافی که درباره بافت های نرم و سخت دهان دارند، می توانند جراحی های پیچیده ای همچون کاشت ایمپلنت دندان را نیز انجام دهند، به همین دلیل این دندانپزشکان با نام متخصص ایمپلنت دندان هم شناخته می شوند. 

البته متخصص لثه، با انجام جراحی های پیشرفته مثل پیوند لثه و استخوان می توانند شرایط بهینه را برای کاشت دندان ایجاد کنند. این متخصصان با تبحری که در انجام جراحی های میکروسکوپی و استفاده از مواد بیولوژیکی جدید دارند، می توانند تسریع روند بهبودی پس از کاشت ایمپلنت دندان را تضمین کنند. با این تفاسیر اگر به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت دندان هستید، می توانید به یک پریودنتیست متخصص و باتجربه در این زمینه مراجعه کنید. 

پریودنتیست

متخصص پروتزهای دندانی (Prosthodontist)

به دندانپزشکانی که در زمینه ترمیم و جایگزینی دندان های از دست رفته تخصص دارند، متخصص پروتزهای دندانی گفته می شود. این متخصصان با استفاده از روکش ها، پروتزهای ثابت و متحرک، دندان مصنوعی و پل ها می توانند، جای خالی دندان از دست رفته را پر کنند و زیبایی و کارکرد دندان ها را احیا کنند. یکی دیگر از تخصص های این دندانپزشکان کاشت ایمپلنت دندان است. 

البته این متخصصان علاوه بر کاشت دندان، می توانند به بهبود ظاهر و کارایی دندان ها نیز کمک کنند. به این شکل که متخصص پروتزهای دندانی با استفاده از مواد و تکنیک های پیشرفته، می توانند پروتزهای دندانی با ظاهر طبیعی و استحکام بالا ایجاد کنند. 

متخصص پروتزهای دندانی

جراح دهان، فک و صورت (Oral and Maxillofacial Surgeon)

جراح دهان، فک و صورت هم می تواند بهترین متخصص ایمپلنت دندان باشد. این متخصصان در زمینه جراحی های پیچیده دهان، فک و صورت تخصص دارند. 

این جراحان توانایی این را دارند که در موارد پیچیده مانند نداشتن تراکم کافی استخوان فک، به کمک تکنیک های پیشرفته پیوند استخوان و بازسازی بافت، کاشت ایمپلنت را انجام می دهند. 

شایان ذکر است که این جراحان علاوه بر کاشت ایمپلنت مجموعه گسترده دیگری در زمینه جراحی دهان و فک اعم از جراحی های اصلاحی فکی، جراحی های ترمیمی پس از تروما، جراحی تومورهای فک و دهان را نیز انجام می دهند. 

عکس دهان و دندان

معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان

با اینکه لیست بهترین متخصص ایمپلنت دندان که در این صفحه آورده ایم، همگی واجد شرایط هستند و با دقت انتخاب شده اند، اما از آنجا که تمامی آنها جزء متخصصین ایمپلنت دندان در تهران هستند، شاید شما ساکن شهری غیر از تهران باشید و به این دندانپزشکان دسترسی نداشته باشید.

در این صورت با در نظر گرفتن این چند معیار ساده می توانید بهترین دکتر ایمپلنت دندان شهر و منطقه خود را پیدا کنید:

تخصص و تجربه 

بهترین متخصص ایمپلنت دندان دندانپزشکی است که دوره های تخصصی کاشت ایمپلنت را پشت سر گذاشته است و تجربه کافی در انجام انواع جراحی ها دارد. 

مسلما هر چه تجربه یک متخصص ایمپلنت دندان بیشتر باشد، توانایی بیشتری در مدیریت مواد پیچیده خواهد داشت و احتمال بروز عوارض ایمپلنت دندان کاسته می شود. 

دانش به روز

خوشبختانه با سرعت بالایی در زمینه دندانپزشکی در حال پیشرفت هستیم و در واقع یک متخصص ایمپلنت دندان خوب باید، همیشه در حال بروزرسانی اطلاعات خود باشد و به آخرین تکنیک ها و روش های کاشت ایمپلنت دندان، شناخت داشته باشد. 

استفاده از تکنولوژی های پیشرفته

استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته مثل تصاویر سه بعدی، نرم افزارهای طراحی دیجیتال و … تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت و دقت کاشت ایمپلنت و بهبودی سریع تر دارد. 

لازم است بدانید که تمام دندانپزشکان معرفی شده در این لیست، از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده می کنند.

استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت

برندهای ایمپلنت دندان بسیار متنوع هستند، اما بهترین متخصص ایمپلنت دندان نه تنها از ایمپلنت های درجه 3 یا 4 بلکه حتی از ایمپلنت های درجه 2 هم استفاده نمی کند و تنها ترجیح این متخصصان استفاده از برندهای درجه یک مانند اشترومن است. 

از جمله بهترین برندهای ایمپلنت دندان می توان به ایمپلنت دندان اشترومن، نئودنت و البته برخی ایمپلنت‌ های کره ‌ای، اشاره کرد. شایان ذکر است که ایمپلنت اشترومن جزء گران قیمت ترین ایمپلنت ها اما بهترین و با کیفیت ترین ایمپلنت هاست که در صورت انتخاب آن شاید هزینه ایمپلنت دندان شما کمی زیاد شود، اما در صورت انجام آن توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان، نتایج آن عالی خواهد بود. 

ایمپلنت دندان

اطلاع از نظرات بیماران و مراجعه کنندگان قبلی

یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان اطلاع از نظرات و تجربیات بیماران و مراجعه کنندگان قبلی دندانپزشک مدنظرتان است. 

شما می توانید با مراجعه حضوری به مطب متخصص ایمپلنت دندان از نظرات مراجعه کنندگان مطب مطلع شوید و یا اینکه با مراجعه به صفحات مجازی و وب سایت های نظردهی درباره پزشکان از نظرات مثبت و منفی افرادی که قبلا تحت درمان قرار گرفته اند، مطلع شوید. 

سوالات متداول

چرا باید کاشت ایمپلنت تنها باید توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان انجام شود؟

زیرا ایمپلنت دندان یک جراحی تخصصی و حساس است که در صورت انجام آن توسط دندانپزشک غیر متخصص احتمال بروز عوارضی مثل عفونت یا حتی پس زدن ایمپلنت دندان وجود دارد.

معیارهای مهم برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان کدامند؟

داشتن تخصص و تجربه کافی در این زمینه، استفاده از تکنولوژی های جدید، استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت و دانش به روز از ویژگی های بهترین دکتر ایمپلنت دندان است. 

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.