لیست بهترین متخصص ارتودنسی در کرج

سمیرا قابلی 12 مهر 1403 0 comment

ساکن کرج هستید و نیاز به ارتودنسی دندان دارید؟ آیا به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در کرج هستید؟ جای خوبی آمده اید. ما در اینجا طبق تحقیقات و نظرات کاربران لیست بهترین متخصص ارتودنسی در کرج را به همراه آدرس مطب و شماره تماس آورده ایم. 

🟢 دکتر هادی درویش پور

دکتر درویش پور یکی از متخصصان حاذق ارتودنسی در ایران هستند. این ارتودنتیست سه مطب فعال در تهران دارند که به دلیل نزدیکی مطب غرب تهران به کرج، بسیاری از مراجعه کنندگان وی از استان کرج هستند و به همین دلیل ما وی را در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در کرج آورده ایم.

مطب غرب تهران: دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه 27، پلاک 17


🟢 دکتر امیر کامیار خضری

دکتر خضری یکی از متخصصان جوان اما با تجربه ارتودنسی دندان هستند که دو مطب فعال در شهر تهران و کرج دارند. شما می توانید برای انجام کلیه درمان های ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه کنید.

+ آدرس مطب: کرج، چهارراه طالقانی ، به سمت شهدا ، ساختمان پزشکان آرین ، طبقه 6 ، واحد17


🟢 دکتر ستار کبیری

نفر سوم لیست بهترین متخصص ارتودنسی در کرج ما به دکتر کبیری که یکی از ارتودنتیست های جوان و حاذق در کرج و از سال 1395 شروع به فعالیت کرده است.

+ آدرس مطب: کرج، چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، ساختمان پزشکان شاه کرم، طبقه ۱۰ ، واحد ۱۰۰۱


🟢 دکتر سیامک همت پور

دکتر همت پور یکی دیگر از بهترین دکترهای ارتودنسی در کرج و تهران هستند. ایشان در حال حاضر دو مطب فعال در این دو شهر دارند و علیرغم سن کمی که دارند، هر دو مطب ایشان مراجعه کنندگان زیادی دارند.

کرج، جهانشهر، خیابان کسری، بعد از بیمارستان کسری، نبش کوچه باشگاه (رستم)، ساختمان پزشکان جهانشهر


به چه کسی متخصص ارتودنسی گفته می شود؟

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست، دندانپزشکی است که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان ناهنجاری های دندانی و فکی آموزش دیده است. این متخصصین می توانند طیف گسترده ای از مشکلات مربوط به دندان و فک که شامل مشکلات بایت، به هم ریختگی دندان ها، فاصله دندان ها، جلوآمدگی و عقب رفتگی فک ها است را درمان کنند. 

به طور کلی بهترین دکتر ارتودنسی در کرج یا شهر و منطقه دیگری یک لبخند زیبا، دندان های مرتب، گفتاری رسا و قدرت جویدن و هضم فوق العاده را هدیه می دهد. 

متخصص ارتودنسی

متخصص ارتودنسی چه فرقی با دندانپزشک عمومی دارد؟

فرق اصلی بین یک ارتودنتیست و دندانپزشک عمومی در میزان و نوع تخصص آنهاست. دندانپزشک عمومی پس از گذراندن دوره دندانپزشکی عمومی، می تواند خدمات عمومی دندانپزشکی مانند پر کردن دندان، جرم گیری دندان، کشیدن دندان و …. را ارائه دهد. در حالی که متخصص ارتودنسی پس از گذراندن دوره دندانپزشکی عمومی، 3 تا 4 سال هم دوره تخصص ارتودنسی را پشت سر می گذارد.

با این تفاسیر می توان گفت که متخصص ارتودنسی علم دندانپزشک عمومی را دارد، اما دندانپزشک عمومی علم متخصص ارتودنسی را ندارد. بنابراین برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی یکی از الزامات اساسی این است که حتما متخصص ارتودنسی باشد نه دندانپزشک یا متخصص حوزه های دیگر.

روش های پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در کرج

اولا لیستی که در این صفحه آورده ایم می تواند کار شما را در پیدا کردن بهترین دکتر ارتودنسی در کرج آسان کند. اما اگر قصد دارید که خودتان هم بیشتر در این زمینه تحقیق کنید می توانید از طروق زیر برای پیدا کردن متخصص ارتودنسی خوب در کرج اقدام کنید:

از اطرافیان خود سوال کنید

اگر در اطرافیان شما، شخصی پیدا می شود که قبلا درمان ارتودنسی انجام داده است، می تواند بهترین مشاور برای شما در پیدا کردن بهترین دکتر ارتودنسی در شهر و منطقه تان باشد. 

از این افراد می توانید درباره تجربه ارتودنسی، میزان رضایت از ارتودنتیست، طول درمان، هزینه ارتودنسی دندان و … سوال کنید.

مشورت با دندانپزشک عمومی

دندانپزشکان به دلیل ارتباطاتی که دارند می توانند به شما در پیدا کردن بهترین متخصصین ارتودنسی گزینه مناسبی باشند. 

دندانپزشک عمومی

جستجو در اینترنت

اگر در اطرافیانتان کسی ارتودنسی دندان انجام نداده است یا دندانپزشکی را نمی شناسید که از وی مشاوره بگیرید، اصلا نگران نباشید، گوگل یار همیشگی شماست. شما می توانید با جستجوی عباراتی مثل ” دکتر ارتودنسی در فردیس کرج”، ” بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج” “بهترین دکتر ارتودنسی در طالقانی کرج” و …. می توانید لیستی از بهترین متخصصان ارتودنسی این مناطق را با اطلاعتی درباره آنها مانند تجربه، تحصیلات، خدمات، آدرس مطب، شماره تماس مطب و … را ببینید. 

مراجعه حضوری به کلینیک دندانپزشکی در کرج

برای اینکه در انتخابتان مطمئن شوید، حتما قبل از شروع درمان به مطب متخصص ارتودنسی مدنظر خود مراجعه کنید. در این مراجعات می توانید از نظرات مراجعه کنندگان کلینیک ارتودنسی، میزان تخصص و مهارت ارتودنتیست و … آگاه شوید. همچنین با بررسی نحوه رعایت بهداشت در کلینیک و چگونگی برخورد پرسنل با مراجعه کنندگان می توانید تصمیم قطعی خود را برای انتخاب ارتودنتیست خود را بگیرید. 

بهترین متخصص ارتودنسی با چه روش هایی نامنظمی دندان ها را درمان می کند؟

بهترین متخصص ارتودنسی در کرج یا هر شهر دیگری با اتکا به دانش و تخصصی که در این زمینه دارد، با توجه به مشکلات دندانی  و سن و سال شما بهترین روش درمانی از بین روش های زیر انتخاب کند:

  • ارتودنسی فلزی معمولی؛
  • ارتودنسی سرامیکی؛
  • ارتودنسی لینگوال؛
  • ارتودنسی شفاف (اینویزیلاین ها)؛
  • ارتودنسی دیمون؛
دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.