لیست 5 نفره از بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران

سمیرا قابلی 22 شهریور 1403 0 comment

اگر می خواهید که زمان و هزینه ای که صرف درمان ارتودنسی می کنید به هدر نرود، حتما به دنبال یک متخصص ارتودنسی خوب در شهر و منطقه خود باشید. برای مثال اگر ساکن غرب پایتخت هستید باید به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران باشید. 

ما در اینجا طبق تحقیقات زیادی که انجام داده ایم و نظرات مراجعه کنندگان تک تک متخصصین ارتودنسی غرب تهران، لیست 5 نفره از بهترین های این منطقه از پایتخت را جمع آوری کرده ایم. 

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران

🟢 دکتر هادی درویش پور

جایگاه اول از لیست بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران به دکتر درویش پور تعلق دارد که دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک است و بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارتودنسی دندان دارد. ایشان سه مطب فعال در سه منطقه از شهر تهران دارند که یکی از این مطب ها در میدان المپیک واقع شده است و غرب نشینان پایتخت برای انجام ارتودنسی دندان می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

مطب غرب تهران: دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه 27، پلاک 17


🟢 دکتر حجت درویش پور کاخکی

دکتر حجت درویش پور کاخکی یکی از متخصصین جوان ارتودنسی در غرب پایتخت هستند که می توانید برای درمان های ارتودنسی خود به این ارتودنتیست جوان اما با تجربه مراجعه کنید.  

آدرس مطب: تهران، دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه 27، پلاک 17


🟢 دکتر احسان صانعی

دکتر احسان صانعی تخصص ارتودنسی خود را از دانشگاه تهران اخذ کرده اند و مطب ایشان در اشرفی اصفهانی واقع شده است.  

مطب: اشرفی اصفهانی، بالاتر از مرزداران، نبش ولدخانی، پلاک ۹، واحد ۵


🟢 دکتر مهدی فهیمی

دکتر مهدی فهیمی عضو انجمن بین المللی ارتودنسی و انجمن دندانپزشکان ایران هستند. از جمله خدمات ایشان می توان به ارتودنسی لینگوال و ارتودنسی شفاف اشاره کرد.

مطب: خيابان ستارخان،جنب فرش شاهكار مشهد،پلاك ٣،طبقه اول.واحد اول


🟢 دکتر محمد مهدی فیروزبخت 

دکتر محمد مهدی فیروزبخت هم به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران شناخته می شوند. شایان ذکر است که ایشان در ارتودنسی کودکان نیز مهارت و تجربه کافی دارند.

مطب: تهران، گیشا، خیابان علیالی غربی، پلاک ۵۹، واحد ۴


ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران چیست؟

وقتی می گوییم که لیست بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران که در این صفحه آورده ایم، به دقت انتخاب شده اند، یعنی تمام ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی را این پزشکان دارند. اما ویژگی های یک دکتر ارتودنسی خوب در تهران چیست؟

حتما در زمینه ارتودنسی تخصص داشته باشد

حوزه دندانپزشکی بسیار گسترده است و تخصص های بسیار زیادی مثل متخصص ارتودنسی، متخصص ترمیمی و زیبایی، جراح دندانپزشک و … را شامل می شود. بنابراین شما برای درمان ارتودنسی نباید به یک دندانپزشک عمومی، جراح دندانپزشک و … مراجعه کنید و تنها باید به یک متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست مراجعه کنید. 

داشتن تجربه بالا

تخصص داشتن یکی از الزامات ویژگی های یک متخصص ارتودنسی خوب در غرب تهران یا هر شهر و منطقه دیگری است. پس از این مورد شما باید به تجربه ارتودنتیست توجه داشته باشید. چرا که طبیعتا نتیجه کار یک متخصص ارتودنسی مبتدی با ارتودنتیستی که سال هاست در این زمینه تجربه دارد، کاملا متفاوت است. 

تمام ارتودنتیست هایی که در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران را آورده ایم، تجربه چندین ساله در زمینه انواع ارتودنسی دندان اعم از ارتودنسی ثابت و متحرک دارند. 

انواع ارتودنسی دندان

استفاده از تجهیزات به روز

یک متخصص ارتودنسی خوب در غرب تهران یا هر شهر و منطقه دیگری، طبیعتا با دستگاه های روز دنیا کار می کند و به تمامی تکنیک های جدید روز دنیا تسلط دارد. 

برای مثال در این لیست بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران، مطب دکتر درویش پور مجهز به ساخت الاینرهای شفاف (ارتودنسی نامرئی) است که در سراسر ایران به غیر از لابراتوارهای دندانپزشکی کمتر مطبی مجهز به این تجهیزات است. 

تعهد و وجدان کاری

بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران، به هیچ عنوان منافع مالی خود را به سلامتی بیماران ترجیح نمی دهد. برای مثال اگر بیماری کاندیدای انجام ارتودنسی نباشد و با درمان های ساده تر امکان درمان مشکلات دندانی خود را داشته باشد به هیچ عنوان انجام آن را توصیه نمی کند.

ارائه راه حل درمانی متناسب با بودجه شما

هزینه ارتودنسی دندان ممکن است برای برخی از بیماران نگران کننده باشد، اما خبر خوب این است که تمام متخصصین معرفی شده در این صفحه با ارائه برنامه های پرداخت آسان، امکان دسترسی به بهترین خدمات را برای همه بیماران فراهم کرده اند. همچنین این متخصصین به نسبت بودجه ای که شما دارید، بهترین روش درمانی را برای شما انتخاب می کنند.

داشتن نمونه کارهای موفق

حتما قبل از شروع درمان با هر ارتودنتیستی، به وب سایت یا صفحه مجازی ارتودنتیست مد نظر خود مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد از درمان ارتودنسی وی را مشاهده کنید. اکثر متخصصین ارتودنسی که در این صفحه معرفی شده اند، وب سایت اختصاصی دارند که برای مشاهده نمونه کارهای آنها می توانید وارد وب سایت آنها شوید. 

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.