لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران (4 نفر از بهترین ها)

سمیرا قابلی 15 شهریور 1403 0 comment

به دلیل اینکه ارتودنسی دندان یک پروسه درمانی زمان بر است، معمولا به افراد توصیه می شود که برای انجام درمان ارتودنسی به مراکز درمانی نزدیک محل کار یا محل زندگی خود مراجعه کنند. ما در اینجا برای راحتی شهروندان مناطق شمالی پایتخت، لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران را آورده ایم؛ با ما همراه باشید. 

لازم به ذکر است که ما این لیست را طبق نظر مراجعه کنندگان این متخصصین و با تحقیق فراوان جمع آوری کرده ایم.

 لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران

🟢 دکتر هادی درویش پور

دکتر هادی درویش پور یکی از پزشکان مطرح در حوزه ارتودنسی دندان هستند که حدود 2 دهه سابقه در این زمینه دارند. دکتر درویش پور علاوه بر تخصص و مهارتی که در حوزه ارتودنسی دندان دارند، بسیار اخلاق مدار هستند و تقریبا تمامی مراجعه کنندگان از ایشان رضایت کامل را دارند.

مطب شمال تهران: مترو قیطریه، ابتدای بلوار صبا نبش کوچه خلیلی، طبقه دوم مطب دکتر هادی درویش پور


🟢 دکتر امیر کامیار خضری

دکتر امیر کامیار خضری یکی از متخصصین ارتودنسی جوان اما با تجربه شمال تهران هستند. ایشان در حال حاضر دو مطب فعال در شمال تهران و کرج دارند و کلیه خدمات مربوط به ارتودنسی ثابت و متحرک را در مطب های خود ارائه می دهند.

آدرس مطب: تهران، خ مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان فرخ، طبقه اول

🟢 دکتر محمد فراهانی

دکتر فراهانی نفر سوم لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران هستند و مطب ایشان در مجتمع تجاری سام سنتر واقع شده است.

+ آدرس مطب: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر، طبقه ششم، واحد اداری 104


🟢 دکتر سیامک همت پور

دکتر همت پور یکی دیگر از متخصصین ارتودنسی جوان اما با تجربه تهران هستند که اگر ساکن جردن هستید برای مرتب کردن دندان های خود می توانید به ایشان مراجعه کنید.

آدرس مطب: تهران، جردن،خیابان عاطفی شرقی ؛پلاک 24 ،مجتمع صبا ،طبقه 4 ،واحد 401


متخصص ارتودنسی کیست؟

متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) شخصی است که پس از پشت سر گذاشتن دوره دندانپزشکی عمومی، به مدت 3 الی 4 سال هم دوره تخصصی ارتودنسی دندان را گذرانده است. 

با این تفاسیر می توان گفت که متخصصین ارتودنسی دندانپزشک هستند، اما دندانپزشکان عمومی متخصص ارتودنسی نیستند. 

مشکلاتی که توسط ارتودنتیست قابل درمان است

از جمله مشکلاتی که بهترین دکتر ارتودنسی در شمال تهران یا هر شهر و منطقه ای توانایی و دانش اصلاح آن را دارد، عبارتند از:

  • کراس بایت؛
  • اوربایت؛
  • اپن بایت؛
  • آندربایت؛
  • اورجت یا دیپ بایت؛
مشکلات ارتودنسی دندان

قبل از هر چیز به دنبال بهترین ها باشید!

از آنجا که ارتودنسی دندان یکی از روش های تخصصی برای مرتب کردن دندان ها و اصلاح مشکلات فکی در حوزه دندانپزشکی است؛ بنابراین برای انجام این درمان تخصصی، حتما حتما باید به یک متخصص ارتودنسی باتجربه و کاربلد مراجعه کنید. 

به دلیل اینکه هزینه ارتودنسی دندان نسبتا بالا است و یک درمان زمان است. اگر به یک متخصص ارتودنسی کاربلد مراجعه نکنید، نه تنها تمام وقت و هزینه ای که صرف این درمان کرده اید هدر می رود، بلکه ممکن است با عوارض غیرقابل جبران ارتودنسی هم مواجه شوید. 

بنابراین به هیچ عنوان برای مرتب کردن دندان ها به دندانپزشکان عمومی، دندانپزشکان ترمیمی و …. مراجعه نکنید و در بین متخصصین ارتودنسی شهر و منطقه خود هم به دنبال بهترین ها باشید. 

برای مثال اگر ساکن شمال شهر تهران هستید و به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران هستید، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • از آنجا که مدت زمان درمان ارتودنسی نسبتا طولانی است و بین 6 ماه الی 3 سال زمان می برد، بهتر است به دنبال یک متخصص ارتودنسی در شمال تهران باشید که به محل زندگی یا محل کار شما نزدیک تر باشد تا در این مدت رفت و آمد به مطب اذیتتان نکند.
  • به دلیل مراجعات پی در پی به کلینیک ارتودنسی علاوه بر توجه به تخصص، مهارت و تجربه متخصص ارتودنسی به دنبال کلینیکی باشید که رفتار ارتودنتیست و پرسنل مجموعه با مراجعه کنندگان خوب باشد.
  • مهم تر از همه اینکه به دلیل بالا بودن هزینه این روش درمانی به دنبال یک متخصص ارتودنسی متبحر و خوب باشید که در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید نتیجه مورد انتظار را دریافت کنید. 

ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران چیست؟

  • یکی از ویژگی های برجسته متخصص ارتودنسی خوب، تجربه و مهارت بالای وی در زمینه مرتب کردن دندان ها و اصلاح ناهنجاری های فکی است. 
  • مشاوره صحیح و دقیق و کاملا صادقانه نشان از انسانیت و مهارت یک پزشک است. 
  • مشاهده نمونه کارهای لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران در فضاهای مختلف مثل وب سایت، اینستاگرام و مطب. 
  • توسط شبکه های اجتماعی یا مراجعه حضوری با بیماران و مراجعه کنندگان قبلی ارتودنتیست مدنظر خود ارتباط بگیرید و از نظر وی درباره دکتر ارتودنسی خود جویا شوید.
  • درک شرایط مالی بیمار و ارائه روش های پرداخت متنوع مثل اقساطی و … .
  • یک متخصص ارتودنسی خوب در شمال تهران یا هر منطقه دیگری از تجهیزات روز دنیا در حوزه ارتودنسی برای درمان های ارتودنسی استفاده می کند. 

چگونه یک متخصص ارتودنسی خوب در شمال تهران پیدا کنیم؟

با اینکه ما در اینجا لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران را آورده ایم، اما هیچ چیز جای تحقیق خود شما را نمی گیرد. شما می توانید طبق مراحل زیر لیستی از بهترین متخصصین ارتودنسی در شمال تهران را جمع آوری کنید.

از دوستان و آشنایان خود سوال کنید

بهترین مشاوره شما برای پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران، دوستان و آشنایان شما هستند. اگر در اطرافیان شما شخصی این درمان را انجام داده است، از او می توانید درباره نام دکتر ارتودنسی، روند درمان، طول درمان، هزینه درمان و … سوال بپرسید. 

در صورتی که این افراد از پزشک خود رضایت داشتند حتما اسم وی را در سطر لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران وارد کنید. 

مشورت با دیگران

از دندانپزشک خانوادگی خود مشورت بگیرید

دندانپزشکان به دلیل ارتباطات گسترده ای که دارند، می توانند به شما در پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در تهران کمک کنند. از آنها درباره بهترین های شمال پایتخت سوال کنید و اسم آنها را به لیست خود اضافه کنید.

در اینترنت جستجو کنید

اگر در اطرافیان شما کسی درمان ارتودنسی انجام نداده یا دندانپزشک خانوادگی ندارید، جای هیچ گونه نگرانی نیست، گوگل همیشه کنار شماست. با جستجوی عباراتی که در ادامه آورده ایم می توانید لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران را پیدا کنید:

  • بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه؛
  • بهترین متخصص ارتودنسی در قیطریه؛
  • متخصص ارتودنسی خوب در جردن؛
  • بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک؛
  • و …؛

تیر آخر

اگر مراحل زیر را طی کنید، قطعا در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران که تهیه کرده اید حداقل نام یک یا دو متخصص ارتودنسی که ما در این صفحه معرفی کرده ایم را در لیست خود خواهید داشت. اگر همین طور است که ما می گوییم، به هیچ عنوان شک به دلتان راه ندهید و به همین متخصصین ارتودنسی که نامشان هم در لیست شما و هم در لیست ما آمده است اعتماد کنید. 

یک وقت مشاوره از این متخصص ارتودنسی دریافت کنید و حتما در هنگام مراجعه به مطب وی تمامی جوانب اعم از نحوه برخورد پرسنل با مراجعه کنندگان، میزان رضایت مراجعه کنندگان مطب از پزشک و پرسنل، تجهیزات مطب و … بررسی کنید. اگر همه چیز همان بود که می خواستید شک نکنید و درمان خود را آغاز کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.